poniedziałek, 27 lutego 2012

Powitanie !

Hej ! 
Jestem Oliwia , moją pasją jest akwarystyka , i dlatego założyłam tego bloga . 
Będę opisywać na moim blogu , losy moich rybek , różne rady dotyczące rybek ,
co wolno i czego nie wolno robić z rybkami . 


Jestem posiadaczką dwóch  akwarium . 
30 litrów oraz 20 litrów . 
W 30 litrowym akwarium mieszkają takie rybki jak :
3 neonki
9 mieczyków  w tym 2 dorosłe i 7 młodych 
2 kiryski 
1 glonojad , i 1 żałobnik 
W 20 litrowym  mieszka 1 rybka .
Jest nią bojownik syjamsko-wspaniały 
O imieniu Florek :) 
Florka mam od maja 2011 roku , to już niespełna 10 miesięcy .
Akwarium 30 l , mam od 22 stycznia 2011 roku  , to już rok i prawie 3 miesiące . 
I niektóre rybki tyle żyją :)
Ok to ja się będę zbierać , i pamiętajcie RYB NIE TRZYMA SIĘ W KULACH ! :D
Do jutra !!

2 komentarze:

  1. O jej! no niestety ... masz okropną obsadę w akwarium 30l !
    po pierwsze - na neonki za małe akwarium
    po drugie - neonki są STADNE muszą być w grupie minimum 5-7 sztuk!
    po trzecie - kiryski są również stadne !
    po czwarte - na kiryski za małe akwarium !
    po piąte na mieczyki to już STANOWCZO ZA MAŁE AKWARIUM!
    po szóste - na glonojada co najmnie 3 razy większe akwarium
    po siódme - żałobniczki są stadne!
    po ósme - na żałobniczki za małe akwarium

    mówisz, że akwarystyka to twoja pasja ... a wgl. się nie znasz!
    twoje rybki męczą się w twoim akwarium!

    OdpowiedzUsuń